петък, 1 юни 2012 г.

С него


Учебниците спят спокойно в ъгъла. Тишина изпълва малката стая. Мрака е погълнал всичко и само малката лампичка на кафе машината подсказва къде се намира. Вдигам очи от екрана на компютъра, и поглеждам през прозореца. Мътно сиви облаци се удрят в покривите на сградите. Дърветата лудо се огъват под мощните ветрове кръстосващи улиците. Спокойно се пресягам за възглавницата си, увивам се с мекото одеяло и отпускам глава на стената. Тъмнината пълзи по ръба на леглото но нямам сили да стана и лежа загледана през прозореца. Малки капчици сякаш отнасят мислите ми във вихрушки от ледени остриета. Те премрежват погледа ми и умът ми се връща към един приятел който единствен искаше да се разхожда с мен под дъжда, независимо, че е студено и ще се намокри, независимо, че почти не се познаваме, независимо, че е на другия край на града, независимо.... Вятъра се усилва и виждам как летят тревички и листа..  Виждам дълга алея по която вървим, разказваш ми нещо – аз се смея, духа почти ураганен вятър но ние не забелязваме. Леко изоставаш когато се унеса в приказки и се налага да те побутвам. Стремиш се да си възможно най-близо до мен но аз променям обстоятелствата за секунди и съм убедена, че ме виждаш като едно голямо дете. Опитвам се да ти разкажа виц с жестове... Не се получава но черните ти очи,  виждам как ме фокусират и знам че не мислиш за това което се опитвам да ти разкажа. Хиляди думи по-късно когато светкавици осветяват улиците и булевардите вече стоим пред моя блок. Пресягаш се за да си вземеш якето което си ми дал защото съм подгизнала а ти си кавалер. Смешно е, толкова си висок, че до теб изглеждам като играчка и все пак нито един път не се почувствах слаба, неразбрана.. Опитваш се да ми разкажеш история за училище, изчакваш реакцията ми но аз съм се отнесла. Студения дъжд се усилва с всяка минута, неуместно е да те питам би ли целунал момиче на първата ви среща, още по неуместно е да те целуна, макар да го желая до болка. Обръщам се към теб, искам да ти кажа колко ми е било проятно но усещам устните ти - да се впиват в моите... Светкавица изпълнена с страст и любопитство пронизва тялото ми... Сякаш някой е запалил кръвта и мислите ми, коленете ми омекват и ръцете ми обгръщат врата ти. Усещам вятъра и хилядите остриета но вече не ми студено. Имам чувството, че летя и ако не усещах ръцете ти който нежно ме притискат сигурно бих повярвала, че мoга да полетя. Минута, но всякаш времето е спряло и всичко е черно и бяло, всякаш няма хора и няма звуци. Усещам само устните ти които се опитват да ме изпият... В следващия миг се отдръпваш и усещам погледа ти върху мен.. Нямам сили да отворя очи и да разбера че момента е отминал.. Кожата ти пари под пръстите ми, и знам че дълго ще помня чувството. Лампата пред входа премигва уморено, свалям якето и ти го подавам. За секунда искам да ти кажа, че те обичам но е прекалено, знам че няма да ми повярваш, твърде много са те наранявали. Тялото ми стене от болка докато се отдалечавам, а и знам, че  и ти няма да си тръгнеш поне не скоро... Вратата глухо изскърцва и вече съм в стаята си. Хвърлям чантата си на леглото и се свличам на пода, изцедена съм. Ти ми отне всички мисли сякаш завинаги и незнам какво ще се случи.  А какво ли ще се случи? ...


Написа: Киара  (посветено на Jonhy Raichev)

Няма коментари:

Публикуване на коментар