вторник, 5 юни 2012 г.

Деня се познава по.... смърфовете!


Два сандвича с пълнозърнест хляб малко пушено пуешко филе и листа зелена салата, чаша портокалов сок и половин черен шоколад.Не е любимата ми закуска но съм си обещал да се подържам.. Дълга история.Съквартиранта ми отдавна е излязъл или на работа или на лекции.Самотно ми е без нещо което да ми говори затова решавам да си пусна филм.Замислям се за секунда преди пръстите ми да се плъзнат към иконката и файла да се стартира.Не съм го гледал но като оставим настрана предрасъдаците може би пък е добро попадение.Екрана потъмнява и от колонките се разнася весела детска песничка, отдъпвам се от компютъра, облягам се на студената стена отхапвам от безвкусния сандвич и се потапям в атмосферата… Час и половинапо-късно заливайки се от смях ставам от леглото и отивам до прозореца за да видя какво е времето.По стъпките ми леко се носи същата досадно весела песничка която чух и в началото но сега повече от всякога ми се иска да запея заедно с малките сини човечета който маршируват по екрана зад мен.Отдръпвам пердетата и вълна от ярка слънчева светлина ме залива и заслепява. Отстъпвам и с ръка пред лицето си внимателно оглеждам улицата, златна, тиха, топла все едно не е 16 декември.Откога не ми се беше случвала такава хубава сутрин... И сега пред мен нямаше граници с пълно гърло запявам веселата синя песничка държейки в ръка стрък магданоз като микрофон. От гледна точка на момента аз успях да се насладя на сутринта от гледна точка на моите съседи обаче мисля, че биха се задоволили най-малко с главата ми забучена на пика с парцал в устата... Последва 20 минутна пауза докато съседите ми спрат да ме пращам при роднините ми включително и при тези който живееха пред 9 земи в 10-та и пред 9 планини в 10-та... Може би това беше и моментът в който трябваше да надуя лаптопа да грабна метлата и да запея „I Love Rock N' Roll“ ама си казах, че вече съм голям за тия глупости, затова се хвърлих на леглото което жално изскърца и се отдадох на хорокопа си за деня (навик за които е виновна жена ми). Естествено като мъж не вярвах на тия глупости много, много но пък имаше какво да чета докато си пия кафето.За съжаление яко бях закъснял за лекции така, че скочих облякох се набързо, вързах си някакъв модерен копринен шал на врата да си придам вид на интелигентен пич (и затова е виновна жена ми) и доволен от прекрасната заредена с настроение сутрин потеглих към университета.

Написа: Киара

Няма коментари:

Публикуване на коментар